Pullip Angelique

Ej, nu er det altså min tur til at vise et billede af en pullip jeg virkelig ønsker mig. Før viste jeg bare nogle navne eller noget, og nu viser jeg altså et billede af skønne Pullip Angelique! - En pullip jeg virkelig ønsker mig! Jeg er godt nok ikke så vild med hendes hår igen, faktisk... Men man kan jo købe en ny paryk!:D

Ang. hvis jeg fik Angelique... Jeg ved allerede hvordan hun er... Jeg tror faktisk jeg ville nakke K.H.'s navn - Adelicia <3... Well, hvis jeg fik smukke Angelique så skulle hun være sådan her... Eller det er ikke noget jeg synes hun skal, det er noget jeg ved hun er. Jeg kender hende allerede XD

Dette skrev jeg om hende, dengang jeg så hende første gang...

 Hvilken pullip?: Pullip Angelique:
Navn: Adelicia, Lischa, Izzie eller Lizzie.
Personlighed: Hun er en meget snaksalig type, der tit bliver kendetegnet som den skøre. Hun har mange følelser, og er dårlig til at tage imod kritik. Hun har meget let til tåre, i forhold til hendes alder. Hun er meget sød og rar at være sammen med, men det er svært at få indført et ord når hun først åbner sin mund. Ellers skal man være meget heldig. Hun drømmer om verdensfred en dag, og hun elsker at dekorere sig selv med smykker osv. osv. - hun er glad for fugle, og hun elsker deres sang. Hendes yndlingsdyr er en kanariefugl. De er så skønne i følge hende. Og så kommer små franske bulldogs...
Stil: Hun henvender sig mest til Lolita eller Decora.

Måske kan i også finde et sødt navn til jeres pullip eller noget imens i læser det:D

-Sam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar