Inspiration - Adelicias tøjstil

Jeg plejer at få en masse inspiration til hvad for noget tøj jeg skal lave og designe til min Pullip, Adelicia, ved at kigge på hjemmesider osv. Men der hvor jeg får mest inspiration fra er fra http://www.stof2000.dk/ hvor de sælger stof og andet sygrej.
Hvis Adelicia selv skal beskrive sin stil beskriver hun den som værende vintage, feminim, men også lidt rå og lidt klassisk at se på. Hun elsker enkelte, lyse og mørke, farver såsom sort, hvid, creme osv. og hun elsker høje hæle og plateausko. Udover det kan hun godt lide tætsiddende T-shirts, men også oversized bluser og T-shirts med sjove, retro eller gamle prints på.
Et drømmeoutfit der lige er noget for hende han være en oversize striktrøje med et par læderleggins indenunder og så nogle højehælede sko eller ankelstøvler.
Her er nogle billeder af noget det inspirerer mig til Adelicias stil.

Stribet stof til fx. en tætsiddende T-shirt

Oversized striktrøje til fx. et par læderleggins

Prikket stof til et par leggins/strømpebukser

Billede af Mickey Mouse til fx. at sætte på en oversize T-shirt

Skrevet af K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar