K.Hs ønsker

Hello. Jeg har en hel masse ønsker til min Pullip og endda også et ønske om at få en Pullip mere.
Til min nuværende Pullip, Adelicia, ønsker jeg mig en Obitsu. Jeg ønsker mig også nogle sko, men det er svært at få sådan nogle sko jeg vil have indenfor europa, ævæv. Men jeg har fået et gavekort på 200kr. til min Pullip og hvis jeg så ligger ca. 100kr. oveni har jeg råd til en Obitsu. Yay!

Så har jeg allerede fundet ud af hvem jeg vil adoptere næste gang. Det bliver en Pullip Saras. Elsker hendes enkelte udtryk, hendes grønne hår og hendes lille sten i panden. Udover det så har jeg allerede fundet hendes personlighed og måske også navn til hende. Hendes tøjstil er også på plads! Kommer til at elske hende, men kommer nok først til at få hende om meget lang tid, da jeg er ved at spare sammen til at få farvet håret lilla.
Men måske jeg kunne ønske mig hende i 18-års fødselsdagsgave? Der er bare så længe til. Hmm.
Billede af Pullip Saras

Skrevet af K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar