Pullip Adelicia

Jeg fik min første Pullip sidste år, 2010, og er virkelig glad for hende. Hun er en Pullip Melissa og har de kønneste øjne og flotteste røde læber. Jeg valgte at døbe hende Adelicia og det navn har jeg ikke fortrudt.


Som sagt er hendes navn Adelicia. Hun blev købt på http://www.plasticpop.de/ og kom efter meget få dage. Jeg elsker at designe og sy tøj til hende, tage billede af hende og alt muligt andet med hende. Hun elsker at gå lange ture i skove, at snakke, at hjælpe og at posere foran et kamera. Hun er, synes jeg, virkelig god foran et kamera. Jeg glæder mig meget til at få en Obitsu til hende så hun kan posere endnu mere og bedre. Der er også snak om at hun måske kunne tænke sig en ny frisure, men det må vente til efter Obitsu'en er bestilt.

Skrevet af K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar