15 spørgsmål og svar - Adelicia

1) Hvad hedder du? Adelicia.
2) Hvornår har du fødselsdag? Den 25. November.
3) Hvad farve er dine øjne? Blå, mørke.
4) Hvad farve er dit hår? Sådan en form for blond.
5) Hvad er din(e) yndlingsfarve(r)? Sort, creme, hvid, mørkeblå, sølv og måske sart lyserød.
6) Hvad for noget musik kan du lide at høre? Mew, The Smiths, The Beatles, Billie Holiday og Dizzy Mizz Lizzy. Bl.a.
7) Hvilke slags film kan du lide? Disney!
8) Hvem/hvad inspirerer dig? Musik, modeblade, K.Hs storesøster, stof osv.
9) Hvilken årstid er din yndlings? Efterår og vinter.
10) Hvad kan du lide at lave? Jeg elsker at posere foran kameraet, gå lange ture i skoven, læse modeblade, fotografere og nogengange at male. Og at designe mit tøj.
11) Hvad interesserer du dig for? Jeg interesserer mig for kunst. Mest for malerier og fotografier. Det gør at jeg i min fritid meget ofte tager billeder. Udover det interesserer jeg mig meget for udtryk. Altså hvordan man udtrykker sine følelser gennem øjnene osv. Jeg kan også godt lide at læse om mode og få inspiration.
12) Hvordan vil du beskrive din tøjstil? Den er meget forskelligt. Til tider er den lidt klassisk, andre gange lidt udfordrende og så nogle gange består den bare af en oversized T-shirt og et par gamacher. Det er meget forskelligt. Jeg går dog stort set altid med høje hæle eller Plateausko/støvler. Læder og lak er jeg også vild med. Og strik.
13) Hvor er du fra? Plasticpop.de
14) Hvor kunne du tænke dig at rejse hen? Jeg kunne godt tænke mig at rejse til Paris. Eller måske London. Eller en shoppetur ovre i USA, men skal det være noget hvor jeg gerne vil se naturen eller nogle andre smukke ting ved jeg det virkelig ikke.
15) Hvordan vil du så helst rejse? Jeg vil nok helst rejse med fly.

Skrevet af K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar