Alices personlighed - færdig!

Nu er jeg fuldstændigt færdig med Alices personlighed. Denne gang synes jeg selv at jeg har beskrevet hendes personlighed mere deltaljeret, og at jeg har beskrevet hendes personlighed mere, end jeg har beskrevet hende. Jeg tror at mange af jer, gerne vil læse det endelige svar, og derfor vil jeg hellere end gerne skrive det ned for jer!

Alice er en meget genert pige, men når man først lære hende at kende, er hun meget snakkesagelig. Alice elsker klassisk musik, og hun vil meget gerne lære at spille på klaver eller violin. Hun er en meget kreativ pige, og hun tegner mindst en tegning hver dag. Alice interessere sig meget for årstallet 1800, og tit ønsker hun at hun kunne rejse tilbage til tiden, for at opleve 1800-tallet. Men hun foretrækker nu, at leve i nuet. Jeg må sige at meningen med Alices navn, fortæller meget om hendes personlighed (hvis du ikke ved hvad meningen med hendes navn er, kan du søge på Google). Alice elsker at smile og få sig et godt grin - faktisk laver hun ikke andet end at smile! Hun elsker også roser, og deres fantastiske duft. Dog foretrækker hun bedst røde roser. Alice bryder sig ikke om at få sin personlighed skrevet ned på nettet, og derfor burde jeg stoppe.

Kom gerne med ris og ros i kommentarfeltet, det ville hjælpe mig en del!
Mvh, Chummi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar