Alices personlighed

Nu er jeg endeligt blevet færdig med Alices personlighed! Jeg tror at mange gerne af jer gerne vil lære hendes personlighed at kende, og derfor vil jeg med glæde skrive den ned for jer! ^_^

Alice er en genert, stille og rolig pige. Hun tænker altid positivt over tingene, og sjældent, negativt. Hun elsker pastelfarver, og hun vil ikke andet at klæde sig i dem. Dog kan hun også finde på at klæde sig i de mørke farver, men det er meget sjældent. Derudover elsker hun også at grine og at smile - faktisk laver hun ikke andet end at smile. Hun interessere sig meget for kunst, fotografering, Japan og dyr!

- Jeg synes at jeg har beskrevet hende mere, end jeg har fortalt om hendes personlighed, men jeg er heller ikke den bedste til at lave personligheder. Udover dét, burde jeg også beskrive hende mere detaljeret. Nå, det må jeg gøre en anden dag, hej hej!

Mvh, Chummi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar