Personlighed!

Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke jeg har skrevet om den, så her kommer det(også lidt om hende):
Hun er en Pullip Clarity, og hun har en meget afslappet stil, derfor valgte jeg et roligt navn til hende, July. Det er ikke så BUM(på den gode måde) agtigt, syntes jeg, som mange andre navne. Men hendes personlighed er hun er meget genert og hun kan kun snakke med folk hun kender, så hun har svært ved at få nye venner, hun er nok mere den stille og rolige/afslappede type, hun elsker dyr, rigtig meget så dem vil hun på en måde gerne have ind i sine billeder, Hun elsker vand, også farverne blå, lilla og sort er hun helt vild med! Selvom om hun er genert, elsker hun at prøve nye ting, men bliver nervøs hvis der er for mange mennesker. Jeg har lavet lidt om på July, siden hun kom. Jeg har blandt andet købt en flot sort paryk til hende, givet hende ny øjnskygge, nye øre ringe og har ladet hende være den hun vil være. Jeg syntes min udgave af en Pullip Clarity er meget pænere end den 'rigtige' Pullip Clarity.

//F.B

Ingen kommentarer:

Send en kommentar