2 Måneder skal gå..

Ja, nu er det mig, Amy igen. Jeg fik liiige lyst til at lave et indlæg mere. Nu må jeg skuffe jer og sige 'Nej, hun er ikke kommet endnu'... -Men jeg tror i vil få glæde af det her.
Nu da jeg ikke kan sætte billeder ind, vil jeg forklare jer MIN metode (i er selvfølgelig velkommen til at bruge den næste gang i skal vente på noget, hvis i lyster..)til at få tiden til at gå hurtigere. Jeg har simpelhent delt de otte uger op i udfordringer, for at tænke på noget andet. Det ser sådan her ud:

Uge 1: Motions uge. Jeg skal cykle fra og til skole. Løbe en tur. Og drikke en flaske vand. HVER DAG.
(Tjek.)
Uge 2: Sukkerfri uge. Jeg skal undgå al sukker.. Ingen fredags slik.

(Tjek.)
Uge 3: Feeeeerie! I denne uge har jeg fri. Det er ferie. Det skal nydes og ikke overståges.
(Tjek. ]: )



Uge 4: Bogorms uge Skal læse mindst 50-100sider om dagen.

Uge 5: Frugt ugeSkal spise: En appelsin om morgnen. Et æble om middagen. Og en banan om aften..

Uge 6: Sy uge. Skal finde sy maskinen frem. HVER dag.


Uge 7Billede uge. Skal øve mig i at tage billeder. HVER DAG.

Uge 8: Motions-Sukkerfri-Ferie-BogOrm-Frugt-Sy-Billedes Uge. Her skal jeg blande alle tingene sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar