Ny Blogger!

Ja, nu er der kommet et nyt medlem af bloggen. Der er nemlig mig, Amy.
Nu vil jeg så bruge et heeeeelt indlæg på at præsenterer mig selv.. Eller næsten.
Ja, jeg er som sagt Amy. Mit rigtige navn er privat, men er van til at blive kaldt Amy, så altså..
Jeg er tretten år gammel, og jeg synes selv jeg har interesseret mig for pullips i lang tid, men har ikke rigtigt været totalt sikker i dem, før det blev en 'dille' på gSm*. Jeg har bestilt min første pullip for tre uger siden på Pre-Order, og hun udkommer i slutningen af Maj. Der er et godt stykke tid til. Så jeg kan desværre ikke sætte nogle billeder ind af hende endnu, fordi hun ikke er kommet. x3
Nu kan jeg godt forstå i er lidt nysgerrig om hvem jeg skal have, og nu er det ikke sådan en stor hemmelighed mere, så jeg har tænkt mig at dele den med jer. Jeg skal have Pullip Yuki. (Billedet.)
Hun kostede omkring 1800kr med fragt. Synes selv det er meget, men er sikker på det er det værd, da det er præcis hende jeg vil have! Jeg har ikke fået taget mig sammen til at give hende en personlighed, og er ikke sikker på om min lille pige skal have en. Navnet har jeg dog fundet, men tror jeg vil holde det hemmeligt forløbig. Jeg er begyndt at sy og designe tøj til hende, dog er jeg ikke sikker på det passer når hun kommer, da jeg nok ikke har læst efter målene ordenlig. Hehe. xD
Håber i vil tage godt imod mig, som 'den nye'.

*(gSm er en pige hjemmeside, for dem der skulle være itvivl.)


//Amy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar