Pullip Mir

Jeg er lige faldt for denne smukke pullip - nemlig pullip Mir, og derfor har jeg udfyldt et skema, som jeg normalt plejer at udfylde, hvis der er nogle dukker jeg er faldt for. Jeg har endnu ikke fundet på et navn til hende, da jeg først vil vælge navnet til hende, når jeg står med hende i hånden.

Hvilken dukke? Hun er en pullip. 
Hvilken pullip? Pullip Mir.
Hvad er hendes navn? Jeg har endnu ikke fundet på et navn til hende, da jeg først vil vælge et navn til hende når jeg står med hende i hånden.
Hvor købte du hende? Jeg har ikke købt hende endnu, men jeg har bestemt mig for at købe hende på plasticpop.de.
Hvordan er hendes personlighed? Mir er en meget rar og hjælpsom pige, som elsker at grine og give andre et godt grin, hun er dog ikke specielt god til at give andre et grin. Hun elsker at møde nye mennesker, og hun stoler alt for let på folk, hvilket let kan give hende problemer. Mir er også en meget kreativ pige, som altid er klar til at komme med idéer.
Har du lavet nogen forandringer på hende? Nej, det har jeg ikke, men jeg har tænkt mig at købe nye eyechips til hende, en ny obitsu og måske en ny wig.
Er der andet du gerne vil fortælle? Nej.


- Chummi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar