Spørgsmål om mig

Hvad hedder du?
Jeg hedder Karoline Sofie, men kaldes bare Karoline eller mine kaldenavne.

Hvad er dine kaldenavne?
Det der bliver brugt mest er K.H. Det er også det jeg hedder på nettet. Men udover det er jeg blevet kaldt Skrummel, Skrumpe, Skrumse, Frøken Låg, Dino osv.

Hvor gammel er du?
Jeg er 17 år, men fylder 18 d. 13. august. Iih, kan ikke vente!

Hvorfor samler du på dukker?
Jeg samler på dukker fordi jeg elsker det man kan med dem. Jeg har altid godt kunne lide at forestille og at skabe. Og det at jeg kan skabe et lille univers til mine dukker, om mine dukker osv. er lige noget for mig.

Hvilke dukker har du?
Jeg har jo selvfølgelig en masse dukker. Men af Pullips, BJDs osv. har jeg ingen lige pt. Har netop lige solgt min eneste Pullip. Men jeg er ved at spare sammen til en BJD.

Hvorfor solgte du din Pullip?
Bl.a. fordi jeg hellere vil samle på BJDs og det har jeg egentlig altid villet. Jeg ville dog starte ud med en lidt billigere dukke så jeg købte en Pullip. Men efterhånden har jeg desværre ikke brugt hende så meget som jeg ville og jeg tænkte at hun ville kunne få mere glæde i et andet hjem. Derfor valgte jeg at sælge hende.

Hvad går du efter hos en dukke?
Jeg går som regel efter noget jeg kan skabe en personlighed til eller passer til en af mine eksisterende personligheder.

Hvem/hvad inspirerer dig?
Min fantasi er meget livlig. Så alt kan inspirerer mig, men af personer er det helt sikkert Jonas Bjerre og Emilie Autumn der inspirerer mig mest. De er meget talentfulde.
Udover det bliver jeg inspireret af det kunst jeg selv laver. Men også af andres. Klassisk musik inspirerer mig også meget. Musik i det hele taget... Men der er meget.

Hvordan får du råd til dine kommende dukker?
Jeg har desværre meget svært ved at få råd, men fra jeg fylder 18 begynder jeg på kontanthjælp (I stedet for SU) så der får jeg da lidt ind på kontoen. Udover det har jeg jo fødselsdag en gang om året, haha. Men det er nok mest sådan jeg får råd. Hvilket gør at jeg nok højest kommer til at købe 1-2 dukker om året. Men det er fint med mig.

Laver du selv ting til dine dukker?
Jeg er meget kreativ så det vil jeg gøre. Jeg vil sy tøj og lave en masse tilbehør og småting til dem. Så ja, noget af det.

Andet?
Nope.


Hvis i har nogle spørgsmål til mig er i meget velkommen til at stille dem i kommentarene.
MVH. K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar