Update

Goddag kære læsere.
Jeg vil starte ud med at sige at jeg er rigtig glad for i er så trofaste selvom der ikke har været så meget aktivitet på bloggen.
Nu er det så sådan at jeg, K.H, som er ejer af bloggen, lige har solgt min Pullip. Og det betyder at jeg har tænkt mig at skaffe en ny ejer til bloggen her.
Grunden til jeg har valgt at sælge Adelicia, min Pullip, er på grund af mange årsager. Bl.a. at jeg hellere vil samle på BJDs og det har jeg egentlig altid villet. Og så at jeg desværre ikke bruger hende så meget som jeg burde og derfor synes jeg hun skal et sted hen hvor en anden vil få mere glæde af hende.
Jeg har valgt at sælge hende til Sarah, -Bellisimo.?, og det har jeg valgt fordi jeg tror hun vil være en helt fantastisk ejer til Adelicia.
Men her får i så de sidste billeder jeg har taget af hende inden hun bliver sendt til Sarah.




Skrevet af K.H

Ingen kommentarer:

Send en kommentar