De BJDs jeg ønsker mig mest

Godmorgen allesammen. Eller skulle jeg måske sige godformiddag.
Jeg ville egentlig bare lige vise jer de BJDs jeg ønsker mig allermest fra villemoart.com
De står ikke i rækkefølge bortset lige fra hende jeg køber først står øverst.
Men her kommer de!

BJD Aimi - Købes med anden wig, default faceup, white skin og så selvfølgelig tøj osv.

BJD Fenyo - Købes med anden wig, custom faceup, normal pink skin og så tøj osv.

BJD Ray - Købes som han ser ud på billedet bare med andet tøj og lysegrønne øjne osv.

BJD Reiko - Købes måske med custom faceup, men med samme wig, white skin og tøj osv.


BJD Shoyo - Købes med anden wig, lyse øjne, custom faceup, og er usikker med skin colour + tøj osv.






Hvilken synes i bedst om?
MVH. K.H


Ingen kommentarer:

Send en kommentar